Vill du se en stjärna....

...se på mig!! Vacker sång det där:) En sak som förbryllat mig lite är att det enligt många modetidningar och bloggar tydligen är sjukt innne med stjärnor just nu och även fram i vår. Jag som har två stjärnor för evigt fastetsade på min kropp borde ju tycka att detta är fantastiskt... Men det gör jag inte! Gillar det nästan inte alls. Skumt...

Tror att det lite kan bero på att de plagg som visas är översållade med stjärnor. Jag tycker nog att detta mönster gör sig bättre lite för sig självt. T.ex så skulle det vara skitsnyggt med en T-shirt men endast en stjärna på. Eller möjligtvis några stycken snyggt utspridda. Men inte över ett helt plagg. Nä, det lär nog inte gå att finna i min garderob.
image179Den här vackra väskan från Rika hade man däremot gärna fått finna där. Den kostar ca 5000kr så om det är någon som känner sig manad att skänka den till mig så är det bara att höra av sig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0