Terapi för kropp och själ...

Ont i själen, ont i kroppen. Då finns endast en lösning! Så efter föreläsningen idag stack jag hem till Svedala. Kunde inte tajmat bättre, för världens bästa mamma slutade tidigt idag! Har pratat massor och varit i stan. Fick köra, mitt i rusningstrafik och allt. Det gick super, var så längesedan jag körde med mami så det var kul att få visa att man utvecklats litta.

Var inne vid Gustav Adolfstorg och fixade biljetter till mammas resa, hon åker till Kosovo och hälsar på pappsen i påsk. Sen åkte vi till Jägersro Center. Jag fick ett par tights av mamma, ska ha dem när snyggtränar på Gerda. Sen bjöd jag mamma på glass. Ergo: mycket trevligt.

Nu ska jag ta en runda med mina vovvar...oj, vad glada och ivriga de är. Sedan blir det middag med mami framför teven. En mycket lyckad torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0