Sjuk...

Jag har blivit sjuk, förkyld för att precisera närmre.. Det är mammas fel, hon snörvlade och klagade på huvudvärk när jag var hemma i söndags. Och nu är det alltså min tur. Känns som huvudet är fullt med fetvadd och jag tackar min lyckliga stjärna för att jag alltid ser till att ha nässpray hemma. Pys, pys, aah!! Så kan man andas igen.

Fikade med Emma på stadsbiblioteket idag..mycket trevligt. Dock blev vi utkörda efter sisådär en timme...tydligen var det bokat för någonting som hade med teater att göra...jag såg iaf en clown.

Min snuviga belägenhet till trots har jag faktiskt åstadkommit en del ting idag. Har varit och handlat så jag nu återigen har en välfylld kyl. Det känns alltid bra, blir nervös av att inte ha mat och framförallt mjölk till kaffet hemma.

image163image162




Har även städat hemmet mitt, nu är det så fint så. Myser med tända ljus och inatt ska jag få sova i en ren och nybäddad säng..mm, ibland har man det bra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint du har städat, man kan ju tro att du har tenta snart!!

2008-03-12 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0