Redan tisdag...

Har haft värsta mysiga påskhelgen måste jag börja med att säga. Ätit gott, mysit en masse..och igår avslutades ledigheten med biobesök och pizza:) Mm, det var supergott!! Pizza is the shit!image178

Filmen som sågs var PS. I love you. Den hade hajpats av två friends och jag måste säga att den levde upp till förväntningarna. Sjukt sorglig, men samtidigt så fin. Hade med mig babe som sällskap, skönt att ha någon att luta sig mot...någons axel att blöta ner med sina tårar.

Avslutade kvällen med glass hemma hos mig, tittade på slutet av Wallander-filmen. Den var jag däremot måttligt impad av. Vissa av skådespelarna agerar verkligen sjukt dåligt, plus att jag föredrar Rolf Lassgård framför Krister Henriksson i rollen som Kurt Wallander...han är ju en stående favorit:)

Nu är man då tillbaka i verkligheten igen, har redan hunnit ha en föreläsning och snart väntar nästa.. Känns dock förvånansvärt okej, trodde ångesten skulle vara på topp. I eftermiddag blir det träning Emma,  har blivit förkyld men kör på lite lugnt..det ska nog gå. Behövs verkligen efter helgens bravader:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0