Plugg...

Idag har jag varit så duktig så... Har pluggat en massa och gjort min läxa som jag har tills på tisdag! Fantastiskt! Satt på stadsbibliotekets fik i fyra timmar, kan verkligen rekommenderas som pluggplace. Fin blandning av fikamys och pluggseriositet, mycket bra. Intog två latte, en biskvi och en kanelsnäcka under denna tid. Men det var jag faktiskt värd idag...kompisen godkände min förklaring. Tack babe;)

Har hjälpt min vän Emma lite också, stackaren ska snart göra omtenta på grammatiken som vi hade förra hösten. Och så vill hon ha mig som plugghjälp!! Haha, jag minns knappt ingenting. Men måste erkänna att jag faktiskt tyckte det var lite kul att prata och diskutera det igen...

Subjekt, predikat och tidsadverbial...det är grejer det!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad duktig du är!! Själv har jag legat på toves golv och matat in termer och begrepp, inte så mysigt, men det ska det inte vara när man pluggar, med risk att man inte koncentrerar sig. Börjar dock bli lite stel i kroppen nu. Eftersom jag inte lärt mig dricka kaffe kör jag med plåga kroppen för att hålla den vaken... verkar fungera. När kommer du och äter grekisk sallad? puss

2008-03-14 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0