Nästan lite väl lätt..

Fick ett ryck och gav mig ut och sprang! Jag skäms att säga att jag ännu inte invigt mina tights..får skylla på att jag fakiskt varit sjuk i veckan. Men nu så!!

Vet inte om det berodde på tightsen,  men det gick sjukt bra!! Bara flöt på, bra andning och högt tempo. Soundtracket bestod av Kristina från Duvemåla, haha!! Musikal kan verkligen rekomenderas som löpmusik. Bra takt och några riktigt kraftfulla partier..

image166
Sprang en bit i Bokskogen, det är verkligen vackert därute nu när våren börjar närma sig. Såg några hjortar. Vilket självfallet fick mig att tänka på min vän och föredetta lagkamrat Caroline..som för närvarande befinner sig på ett lyxhotell i Indien med sitt nya jobb.. Hm, lyllosCarro...jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad underbart det lät att springa i bokskogen, avundsjuk som få. Saknar "ren" luft. Här kör fullt med bilar överallt och dessutom röker var tredje person man går förbi (nästan). Jag kommer att dö i förtid att förgiftning....Ser fram emot ditt veckobesök (jobbar ons och tor kväll dock).

2008-03-16 @ 18:18:35
Postat av: Caroline

Aaaw, saknar dig också!
Nu är jag hemma i kalla Sverige igen, känns mindre lyxigt. Men borta bra, hemma bäst som dom säger...
L'italiano, va bene? ;)
Kram

2008-03-21 @ 16:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0