Långt om länge...

Sitter hemma hos Jakob nu...dricker cider och myser. Trevigt värre, Hampus är också här.

Har tidigare idag varit på påskmiddag med släkten, trevligt och kaotiskt...som vanligt alltså:) Fick ta tåget från Svedala, hann precis med det vilket kändes väldigt bra tyckte jag.. Menmen, när jag kom till Malmö upptäckte jag att jag var tvungen att vänta typ hur länge som helst på tåhet som gick vidare till Lund.. Suck, fikade och köpte en tidning på Pressbyrån så länge...var ju tvungen att få tiden att gå..

Sen när jag äntligen kom till Lund skulle jag ta bussen hem hade jag tänkt...men, självklart gick bussen bara till Botulfsplatsen...så jag fick gå sista biten hem. Jag sprang...gå är så tråkigt och går så långsamt...

Men nu är jag äntligen här..det tog tid, men jag lyckades!!!

Vet inte vad som mer händer ikväll, antar att vi ska stanna här.. Men vad gör det?! Jag trivs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0