Home, sweet home..

Åh, vad det är trevligt att få besök.. Jag och lilleBiff snackar alltid så mycket strunt och skrattar typ ihjäl oss varje gång vi ses:)

Mamma och lillesyrr kom också förbi en stund...skulle komma en mäklare och titta på lägenheten, typ värdera den. Mami och papi hade nämligen tänkt köpa en ny, större lägenhet. Vi hade varit och tittat på en jättefin på väster. Men nu när mäklaren var här idag så berättade hon att om jag ska få bo i lägenheten så krävs det jag äger 50% av den. Föreningen tillät inget annat. Idiotförening!!! Så gick det med det.. Får bo kvar här på söder, vilket iofs inte gör så mycket. Jag älskar mitt hem:)

Nu borde och måste jag verkligen plugga lite. Tänker ha pluggdag på biblioteket imorgon, men hade varit skönt att få gjort lite idag med.. Italiensk kultur och samhäll...brrr, jag känner hur tentan närmar sig... Visste ni att Italien har 20 regioner!! Det vet jag, och hittills har jag läst och gjort anteckningar om sju av dem..suck!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid ett nöje att träffa dig min darling!!

2008-03-27 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0