Grus i ögonen..

Jag är trött i ögonen, men på hyffsat gott humör likväl.. Sov två timmar efter jag kom hem från skolan, det var sjukt skönt måste jag säga. Det är nog det värsta med när man jobbar natt och ska upp tidigt.. Att man upplever verklig fysisk smärta. Hela kroppen värker och det känns som man ska tappa huvudet i knät.. Men nu så.

Håller på och tvättar, har diskat och plockat undan massa kläder. Plus att jag varit och handlat. Flitigt värre..märks det att jag egentligen borde plugga:)?

Lunchen idag bestod av rostbiff och potatissallad, fick det på hjärnan inatt och kunde inte riktigt släppa det.. Det var supergott vill jag lova. Till efterrätt blev det risifrutti och kaffe.. Mumsmums.

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga tvätt!! Tjippohej!

Kommentarer
Postat av: karro

tack för de långa men väldigt bra svaret snygging

2008-03-03 @ 18:27:15
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0