Go Go Girl!!!

Det löste sig igår, jag fick sällskap till slut:) Lucky me! Fast jag tvingades se fotboll, unlucky me!!

Idag var det återigen dags att köra bil..jag börjar gilla det mer och mer. Kul med fart och att känna att man har kontroll. Önskar dock att det vore över snart, jag vill köra själv!! Helt ensam i bilen!! Och ha ett rosa kort i min plånbok:)

Har även gjort något som inte hör till vanligheterna, nämligen varit ute och promenerat! Fick värsta rycket och då gäller det att passa på. Hade huvudvärk idag med så kände att jag behövde lite frisk luft. Var säkert ute och gick i två timmar, tog även en sväng förbi stan...hehe! Var ju tvungen att checka affärernas utbud, gäller att vara förberedd när köpstoppet upphör.. Är sugen på något färgglatt, som piggar upp en grå och regnig dag. En klänning kanske. Får se vad det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0