Finally friday!!!

Idag är det fredag!! Hurray!!

Fredag innebär helg, mys, god mat och massa annat trevligt!! Ska iväg till bibblan och plugga nu, blir till att knarka kaffe för att hålla sig pigg.. Kanske skulle köpa lite godis på vägen dit. Vet att det bara är morgon än, men vafan!! Det är ju fredag!! Plus att min tanke var att härbärgera på biblioteket i några timmar idag. Flitens lampa ska lysa...annars får man inte fredagsmysa;)

image182Så här ser jag då ut idag! Lite försiktigt helgfin sådär. Om man ska sitta och vara flitig en hel dag får man ju ta hänsyn till bekvämligheten också:)

Jag har iklätt mig:
Top: H&M. Med band som knyts till en rosett på ryggen.
Jeans: Nudie, min favoriter..
Armband: H&M
Något som inte syns på bild är frillan, dagen till ära har en luggfläta skapats. Man får passa på när andan faller på.. Och när det nu bär iväg åker även skinnjacka, halsduk och stövlar från Bianco på..

Hm, undrar varför jag alltid ser ut som en jävla surbitch på mina outfit-bilder...jag som är en sådan glad och trevlig typ!! Särskilt på mornarna;) Imorse var jag faktiskt ovanligt pigg och glad för att vara jag...måste ha något att göra med att det är fredag. Jag är lycklig alla dagar jag får äta godis..haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0