En torsdag i mars..

So far today har jag inte gjort något vettigt alls....får satsa på eftermiddagen istället. Har iofs diskat, det måste väl räknas.

image180Så här ser jag ut idag! Lite vårigt är det allt. Detta är ännu en av grejerna i min garderob som jag blev helt galen i och köpte direkt. Tröjan alltså. Därefter har den knappt använts... Hm, måste bli bättre på det här. Btw så slutar mitt köpstopp på tisdag!!! Wohoo!!! Jag har verkligen skött mig sjukt bra, inte shoppat något alls!! Nu börjar det dock klia litta i fingrarna.....mohaha!!! (galet skratt)

Dagens icke-nudism består av:
Top:
Logg - H&M
Jeans: Replay

Oj, det var ju inte så mycket... Menmen..när jag senare ger mig ut på äventyr blir det ju lite mer. Satsar stenhårt på skinnjackan(försöker meditera fram våren), halsduk och vita converse...


Kommentarer
Postat av: Emelie

tjusig tröja, täntke på det när jag var hos dig, men det kom aldrig längre än till tankarna. Klär dig bra!

2008-03-27 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0