Ännu en anledning till att äta godis:)

image175Åh, vad jag skulle vilja ha ett fint och välfyllt påskägg!!!

Jag gillar så gott som alla traditioner, såsom jul, påsk och midsommar.
Blir lika lycklig varje år när det infaller. Det gäller bara att välja ut sina favoritdelar och fokusera helt på det. När det gäller påsken är ju godisfyllda ägg en självklar favorit!! Och imorgon är det fredag och helg, vilket innebär att jag får äta godis! Hurray!!

På lördag ska jag och två av mina syskon på påskmiddag hos Tilla, min älskade moster. Hon är den största godisråtta jag känner och hon älskar att sno godis från sina syskonbarn. Därför ska hon få ett alldeles eget ägg som hon kan sitta och snaska ur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0