Walk of shame...

Igår var det kalas...det var mycket trevligt. Mer om det alldeles strax. Nu sitter jag hemma och har precis käkat frukost...smörgåstårta:) Mamma skickade med massor, men resten är hemma hos Jakob... Min kyl är liten. Är iklädd exakt samma kläder som igår, denna klänning har alltså genomlevt jobb, utsläpp och kalas. Fresh!! Menmen...det är ju sommar och det är så sjukt skönt att gå klädd så här:)
 Min fina klänning som kommer från Åhléns. Tror den kostade typ 299 kronor eller något sådant..

Nu ska jag ner i tvättstugan och hänga tvätt... Glammigt värre så här denna torsdag. Men ska inte gnälla, senare idag bär det av in till Malmö. Ska spela beach med Emelie, Üve och någon annan...vet ännu inte vem. Kul!! Har ju inte rört en boll på hur länge som helst...får se hur det går:) Roligt ska det bli iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0