Av....

Igår premiärshoppade jag på min kära arbetsplats.. Tro det eller ej, men man blir faktiskt lite trött på kläder när man vandrar runt bland dem hela dagarna. Eller trött och trött;) När man slutar för dagen vill man bara hem, hem, hem! Men igår jobbade jag bara till fyra...plus att jag fick lära mig kassan. Detta gjorde att dagen gick jättefort:) Så jag orkade shoppa!!!

Ett par jeansshorts blev det. Känns som något man måste ha nu när det är så varmt. 298 kronor gick kalaset på. Fast jag har ju personalrabatt....så det blev lite mindre;)
   Mycket fina:)

Efter jag slutat jobba gick jag för att möta upp mamma och småsyskonen vid Triangeln.
På vägen tog jag en sväng in på Vero Moda. Och där fyndade jag en röd pikétröja med liten puffärm och typ volangkant på kragen. Mycket söt. De hade ett erbjudande, så den kostade endast och bara 80 kronor. Sådana erbjudanden gillas starkt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0