Utflykter!!

TornaHällestad förlorade igår... Ja, vad ska man säga. Jakob sa att de typ aldrig hade spelat så dåligt under de år han varit tränare. Och då kanske det inte är så lätt att vinna. Lite fiosofi så här på morgonkvisten;) Jag måste nog hålla med lite i det han sa...de var väldigt passiva. Målvakten stod typ inne i målet med händerna som skydd för ansiktet....nja! Lustigt att man helt plötsligt blivit expert, men antar att det lätt blir så när man på den senaste tiden sett så mycket högkvalitativ fotboll. Det är ju trots allt EM...

Fick ta bussen tillbaka efter matchen, min duktige man var tvungen att åka tillbaka och lämna grejer i Hällestad. Men det gjorde inte så mycket..jag har ju sommarkort nu:) Det är en sjuk bra grej tycker jag. Skönt att slippa tänka på att fylla på Rabatt-kortet hela tiden. Plus att det ju gäller i hela Skåne....vilket i sin tur innebär att jag måste ge mig ut på lite utflykter i sommar.. Känns som jag borde passa på nu innan jobbandet drar igång på allvar. Köpenhamn och Ven har jag på min lista, men dit vill jag helst ha med mig Jakob.. Hm, får nog ta mig en titt på kartan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0