Spänningen stiger...

Jag har uppkörning idag!! Jag är sjukt nervös. Vill verkligen klara det den här gången...vill bara ha den där lilla lappen i handen. Hoppashoppashoppas!!
Så här ser jag iaf ut denna betydelsefulla dag...
Sommar, sommar, sommar!!!
Klänning:
I favvofärgen, med volang nertill. Från Gina Tricot
Leggings: H&M
Ballerinaskor: Vagabond
Det är litta blåsigt idag..ska iväg och fixa några ärenden innan jag sticker till körskolan. Drar på mig fina koftan i siden och merionoullsblandning från Zara. Vill ju inte dra på mig någon onödig förkylning...:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till i dag, håller tumamarna för dig! nu har jag i af en godkänd anledning till att inte plugga, koncentrationen ligger på dig idag =)

2008-06-03 @ 13:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0