Sommarkväll framför TVn

Igår hade jag och Jakob en mysig sommarkväll. Vi åt korv med bröd, och till efterrätt blev det jordgubbar med glass. Mums!! Kändes väldigt vuxet att sitta och först kolla på Allsång på Skansen, med det stora dragplåstret Håkan Hellström. Älsklingen var lyrisk;) En som också var med var Christer Sjögren, som var min stora idol när jag var liten. Och nu pratar vi typ fem, sex år... Fast tycker fortfarande att han har fin röst;P

Därefter blev det Morden i Midsomer, en måsteserie på sommaren...som jag älskar. Sjukt spännande..men lite väl obehaglig på vissa ställen. Igår var det t.ex. en som fick en hattnål stucken genom huvudet. Och ja, personen i fråga dog. Ryys:/


Ikväll är det fotboll igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0