Sjöjungfrun

Igår lyckades jag äntligen lägga in en ljudbok i min mobil! Tycker det är sjukt bra att kunna lyssna på musik och ljudböcker i mobilen...känns skönt att ha allt på ett ställe. Men desvärre har min nya, fina mobil klyddat en del på den fronten:( Den har inte riktigt velat koppla med datorn.. Men igår så!! Lade in massa ny musik, plus Camilla Läckbergs senaste bok: Sjöjungfrun. Lyssnade igår, och idag har lurarna suttit i typ hela dan.

Älskar deckare, helt klart min favoritgenre...på sommaren finns det ju inget bättre. Det bästa med ljuböcker är att man dessutom kan få andra saker gjorda samtidigt. Idag har jag bl.a. städat, varit ute och sprungit och nyss varit nere i tvättstugan och hängt en tvätt.... Flitigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0