Resten av helgen

Midsommarafton var så lugn och fin, något som passade både mig och Emelie perfekt...vi ville bara ta det lugnt. Ibland är det skönt att bara göra tvärtemot vad som egentligen känns som det man "borde" göra. Och för mig är det perfekt att få vara med min bästa vän och min älskling på samma gång. Kan knappt bli bättre. 

På midsommardan var killarna ute och spelade golf.
Det var synd om dem, eftersom vi bara lät dem spela 9 hål. Buhu! Visst var vi hemska?! Särskilt med tanke på att de ju bara spelat 27 hål dagen innan. Vet ni att det tar två timmar att spela 9 hål...? Jag och Biffi satt i klubbhuset och fikade under tiden...men efter mer än en timme tröttnade vi och gav oss ut på banan för att leta efter killarna. Vi var sjukt rädda;) Golfare ser så arga och otäcka ut. Det känns som de vill skrika på en...fast man bara promenerar lugnt och fint på stigen bredvid gräsmattan. Nästa gång jag ska ut och leta efter Jakob så ska jag sätta på mig rutig ulltröja, Titeleist-keps och bära med mig en klubba...då kommer alla tro att jag är en av dem;) Til slut hittade vi killarna iaf. Vi gick med på de tre sista hålen...det var supertrist:p

Sen åkte Emelie och Hampus hem...och Jakobs föräldrar och syster med familj kom. Vi grillade, tittade på fotboll och åkte på utflykt...till ett ställe där de gjorde öl förr i tiden. Fast vi drack ingen öl. Vi drack kaffe och tittade på två getter istället. På söndagkväll åkte vi hem....och anlände lagom till fotbollen, såklart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0