Önskelista del 2

Jeez, nu måste jag börja jobba på med önskelistan...mamma har redan börjat höra sig för:)

Nu i veckan hade jag och min söta lilla vapendragare tänkt att vi skulle gå och se Sex and the City...filmen alltså. Vill jättegärna se den, gillar ju serien sjukt mycket. Så mycket att den är nummer två på min önskelista. Eller nummer två och nummer två...jag vill ju ha alla saker på min önskelista precis lika mycket.

Sex and the City! Jag vill ha boxen med alla säsongerna. I vanliga fall är jag ingen serie-fantast, men just denna har jag inte kunnat släppa. Samantha är ju den självklara favoriten;)
Har inte stenkoll på vad boxen kostar, men skulle gissa på cirka 700 kronor kanske. Det är jag väl värd;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0