Ljusare tider...

Back in Lund!!! Har haft trevliga dagar i min kära hemort.. Dock något mer busy än vad jag från börjat hade tänkt mig.. I tisdags var jag på Jonnas student, vilket var mycket trevligt. Satt och snackade med Emelie, Karolina, Lovisa och Elin hela kvällen. Sedan tittade vi på fotboll. Överlag är jag måttligt road, men när det är Sverige som spelar så är det riktigt kul. Jag blir helt nervös och pirrig:) Vilken lycka det var när Zlatan dundrade in första målet!!!! Vi skrek, tjöt och jublade! Efter matchen gick vi hem...både jag och lilleBiff skulle jobba dagen därpå..

     

I onsdagskväll åkte jag direkt hem till Emelie efter jobbet. Vi tittade på fotboll och slingade håret. det blev mycket fint:) Biffi är så rolig, hon är helt övernojjig. Oroade sig übermycket och ville att allt skulle gå perfekt till, och helt enligt instruktionerna. Det hela slutade med att hon sköljde ur sin färg för tidigt...eftersom hon läst fel på instruktionerna. Hahahaha!! Jag skrattade så jag dog...nästan;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0