Inför flytt

Imorgon flyttar jag!!! Ner till Beddinge. Ska ju bo där under sommaren...eftersom det tar en lång och seg timme att ta sig från Lund till Trelleborg, med buss. Ska bli ganska skönt att bli lite uppassad också. Slippa handla mat, köpa toapapper, rensa kylen på äcklig mat och diska. För i Beddinge finns diskmaskin!!! Hurray!!

Idag är typ världens lugnaste dag..tvättar och packar lite inför imorgon. Det kommer bli sjukt mycket grejer. En väska med kläder som Maria ska få kolla igenom....och det hon inte vill ha ska ges bort. Det var en stor väska. Plus en väska med en massa grejer som jag behöver när jag bor i Beddinge. Typ kläder, rengöringsgrejer, böcker, skor, hårsnoddar och en massa annat jox... Slutligen måste jag även ta med min dator...den klarar jag mig inte utan. Det finns nämligen inget internet i Beddinge.. Dock har vi numera tv4, pappa fixade det så här lagom till att EM är slut;)

Det är alltså vad som händer idag... 
Röjigt värre! När Jakob slutat jobba ska han tvätta, ett stort trauma. För att i någon mån minska ångesten, ska jag dit och hålla honom sällskap. Vi ska baka:) Roligt! Inget jag gör alltför ofta...eftersom jag inte har någon ugn. Men idag blir det nog sockerkaka:)

Mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0