Hemvändardag...

Idag drar jag till Svedala! Studentfest hos Jonna står på schemat:) Ska bli mycket trevligt, senaste festen hos henne var hur kul som helst... Eller hur Biffi?! Papperskorgarna på Malmö Central är något alldeles extra;) Nja, litta lugnare får vi nog ta det i år..

Skulle egentligen åkt hem redan igår...men tio i tio ringde de från jobbet och ville att jag skulle jobba. Klart man ställer upp:) Så fem över tio satt jag på bussen. Puh! Hann iaf borsta tänderna.. Sedan jobbade jag till klockan sju. Då var jag trött vill jag lova. Kom hem, bytte om och stack hem till Jakob, ännu en av anledningarna till att jag inte for till Svedala redan igår. Han blev så ledsen när jag "övergav" honom så... Haha! Min vuxne man är en liten, liten trams;P

Men jag vill ju vara med honom hur mycket som helst, så det gjorde inte mig något. Han hade dessutom lagat mat - Pasta Carbonara. Mums, det var supergott:) Vi tittade på fotboll, drack kaffe och åt nötter. Jag hade köpt med mig en cola till min älskling...som lite tröst eftersom jag är så elak;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0