Hänger på låset..

Idag har Jakob dissat mig:( Han är ute och spelar golf med Hampus. Jag gillar inte golf. Det är en skitsport som inte borde få finnas. Så fick jag det sagt också;)

Jag har iaf fått låna Jakobs bil idag:) Körde hem helt ensam! Det var så kul att jag var tvungen att ta en liten omväg...typ genom hela Lund. Hurray! Jag älskar att köra bil! När jag kom hem  var det dock nästintill omöjligt att hitta en parkeringsplats...det är ju loppis varje lördagmorgon på Södra Esplanaden. Den börjar typ klockan sju och håller på under förmiddagen. Tokiga människor, palla gå upp så tidigt om man inte måste.

Ikväll är det fotboll och fest som står på schemat...så hade tänkt svänga förbi min närbutik med den gröna skylten innan jag gick hem.. Går fram till dörrarna, och vad händer?? Ingenting! Dörrarna öppnas inte. Funderar en liten stund innan jag slutligen kastar en blick på klockan. 9.46! Hm, visst att det är bra att vara ute i god tid...men att hänga på låset till systemet känns lite väl tycker jag. Kollade mig snabbt omkring så ingen sett mig, och sprang sedan upp till mig. Ska ner dit nu istället. Hoppas det är öppet;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0