Hallå P3!!!

Sitter och lyssnar på, tro det eller ej!! Radio! Jag lyssnar aldrig på radio..men idag är det Ebba von Sydow som är sommarpratare i Hallå P3. Och jag tycker faktiskt att det är intressant att lyssna på henne. På senaste tiden har jag inte alltid hållt med om vad hon säger. Ett exempel är i debatten om unga kvinors överkonsumtion idag. Jag anser inte att man som god talare ska bemöta varje påstående med att männen har rätt att göra saker, men att kvinnor inte har det. Det kan mycket väl vara så att detta är helt sant...men i denna fråga ligger problematiken på ett helt annat plan.. Vad spelar det för roll att mäns konsumtion inte ifrågasätts...när det samtidigt finns tusentals unga kvinnor som känner stress och hets...? Jaja, jag får väl lyssna och höra efter vad hon säger:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0