Golfarflickvän

Så här kul har man på midsommardagen om man är tillsammans med en golfare;) En timme satt jag och (som tur var) snyggingen bakom kameran och glodde ut på denna utsikt. Tack Gud för kaffe och kaka iaf:) Om ni kollar noga på bilden så kan ni se att kanelbullen framför mig är plastinpackad. Alltså, visst att det säkert gör att de håller sig färska längre...men det ser inte så fräscht ut tycker jag. Haha!!
  Det satt två äldre par och lunchade vid bordet bredvid...en av gubbarna reste sig upp, drog upp byxorna och sa: "Detta ÄR Sveriges vackraste golfbana" - på bredaste norrskånska. I mitt stilla sinne funderade jag på hur många golfbanor denna lilla fabror egentligen varit på:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0