Fredagen...

Fredagen var en sjukt lång dag... Jag jobbade från 10-19 och stack därefter direkt hem till LilleBiff. Fick supergod pastasallad och lyckades varva ner något med god hjälp av en cider...jordgubb-fläder, mums! Emelie är mycket duktig på att laga mat, kanske svårt att tro med tanke på alla historier man hört om kylskåp fyllda med endast filmjölk...;) Jag är impad.

Efter att ha fått i oss lite näring stack vi hem till Anders. Han flyttade till egen lägenhet för typ hur längesen som helst..och först nu blev vi inbjudna på fest.. Illa!!! :P Haha!! Det var iaf väldigt trevligt...en massa postare och fd-postare var där. Efter ett ganska långt tag insåg vi dock problemet med att festa med folk som jobar natt.... De blir ju aldrig trötta.

Jag höll på att dö, så vid halv fyra stack jag och Biffen. Skulle till Gustav Adolfs torg. Väl där höll vi på att glömma att trycka...jag såg stationen segla förbi, men som tur var så var det en snäll busschaufför...han släppte av oss ändå.. Skrattandes sprang vi över bron som går över kanalen..och vad får vi se?! En råtta!! Blä!! Kom till all lycka till slut på bussen och kunde åka hem. En riktigt trevlig färd, inte så många på bussen...fick sittplats och allt:) Jag gick och la mig typ halv fem.. Snark!!
Vilken jävla bild alltså..
Och ändå var det typ den bästa från kvällen.. Suck! Fast med tanke på att vi klämde i oss typ tusen nötcreme var...så kanske den ändå är ganska rättvis;P

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha usch ja, mitt samvete mådde inte så bra på lördagen. Nötcreme är för gott för att ha en god karaktär!!!!

2008-06-03 @ 13:58:25
Postat av: Anders

Ja men d blev fest till slut iallafall :P

tack för att ni kom...det var jätteroligt!

P.S. Äter en nötcreme nu =)

2008-06-04 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0