Eleven on top

I torsdags när jag var på utflykt med mami och papi så tog vi en tur in i Trelleborgs fina bokhandel. Alla vi tre är riktiga boknördar, som alltid har en bok igång. Nu var det så lyckligt att de hade ett erbjudande...köp 10 pocket för 400 spänn! Ett erbjudande som var alldeles för bra för att kunna motstå:) Jag köpte tre böcker, och tipsade mamma om en som jag ska låna av henne sen:) Lite budgettänk...
 Först ut av böckerna som slukades var Explosivt byte(Eleven on top) av Janet Evanovich. Den är nummer elva av hennes böcker om Stephanie som jobbar som prisjägare i USA. Seriöst, detta är ingen högkvalitativ litteratur....men jag fullkomligt älskar böckerna ändå. Lättsamt, roligt och fruktansvärt underhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0