Bostadskö...

Framförhållning är kanske inte min starkaste gren..men nu har jag iaf gjort ett bra försök. Har nämligen ställt mig i bostadskö till Stockholm. Känns som det är sjukt långt till dess, eftersom jag inte kan börja där förrän tidigast nästa höst..men när jag var inne nyss och kollade på hur många ködagar som krävs för de bostäder som var lediga för tillfället så insåg jag att det var nog var hög tid att jag tog tag i det här. Jeez!! För ett sketet lite korridorsrum så krävs det typ 400 ködagar! Seriöst!! Och jag som inte ens vill bo på korridor:( Det är ju så ofräscht och äckligt! Jag har gjort det, så jag vet.. Har levt både i typ ett kollektiv och bott i korridorsrum ute i Flogsta.. Nej tack!!!











Skulle vilja få tag på en söt liten etta
, som jag kan inreda kärleksfullt och sedan bo i under mina tre studieår. En, varifrån det är nära till allt så att jag kan ta min fina cykel och glida runt på huvudstadens gator. Jaja, drömma går ju. Vi får väl se hur det går till slut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0