Beige!

Jag hatar beige! Tycker att det är sjukt trist, och anser inte att beige borde få klassas som en färg. Och detta till trots! Har jag nu införskaffat ett par beiga chinos.. Hm, undrens tid är ännu ej förbi. Lite skrämmande, men samtidigt skönt att man kan (och får) ändra sig så radikalt. Jag säger verkligen inte att jag börjat gilla beige överlag. Men mina chinos!! De är superfina och så sjukt sköna. I love them!!!
 

Dagens:
Top:
Svart med ringning både fram och bak, från H&M
Byxor: Nya chinos, upprullade ska de självklart vara. Även dessa från H&M
Håret är plattat och uppsatt i stram och hög hästsvans. Skulle nog våga säga att detta är min absoluta favoritfrisyr:) På fötterna kommer det placeras ett par vita, höga tygskor med dragkedja på sidan....alldeles nya och inköpta på H&M. Haha!!! Märks det var jag jobbar eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0