Begravningsstämning...

Igårkväll var vi laddade till tänderna. Fotboll! Sverige mot Spanien, och nu jävlar! Men, något gick fel och Sverige förlorade:(.. Buhu!! Efter Spaniens avgörande mål i slutminuterna var det knäpptyst i rummet. Ingen sa ett ljud och alla satt och glodde apatiskt på tvn. Men ger vi upp?! Nej då! På onsdag är det dags igen. Och då ska det minsann hejas. Sverige ska krossa Ryssland!! In med Zlatan, den ende som verkar kunna göra mål i det svenska laget för tillfället...


Efter matchen drog jag, Jakob och Hampus in till grannen..Kristina, som hade födelsedagsfest. Lite småtrevligt. Jag kände typ ingen, men det är ju alltid kul att få höra anekdoter om flydda tider och gamla erövringar;) Drog hem vid tolv, och sussade så sött så. En av Jakobs kompisar ringde vid fem...annars var det en lugn natt:)

Idag vid klockan fyra ska jag ge mig iväg till Gunnesbo för att tittat på fotboll.
Det är babes lag som spelar, och enligt honom kommer de med all säkerhet att vinna. Det får vi verkligen hoppas...jag vill inte se några förluster när jag ansträngt mig så och tagit mig enda ut dit.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0