Ännu en dag i frihet!

Känns så skönt att jag var duktig och städade igår. Det faktum att jag inte sov hemma inatt bidrar än mer till det nystädade intrycket. Sängen är fortfarande fint bäddad:) bytte lakan igår till blommiga, somriga. Mycket fint! Sitter i sängen, surfar runt och kollar på Nyhetsmorgon på tv4. Det är lite trist nu när Vakna med the Voice är slut för säsongen, men detta funkar det med.

Njuter för första gången på flera månader av att vara helt ledig.. Visst, jag vill väldigt gärna jobba. Men samtidigt känner jag ett helt annat lugn än vad jag tidigare kunnat. Det känns som att det kommer att lösa sig med allt. Tror det är vädret som påverkar. Och Jakob förstås:) Och min lilla Biff och familjen och vovvarna.. Och idag kommer pappa hem från Kosovo:) Har fortfarande inte gett honom någon födelsedagspresent...fast han fyller år i april.. Pinsamt! Ska fixa det idag... Tar nog en tur hem imorgon så jag får träffa min lille papi.

Var ju ute och sprang igår...blev nästan förvånad av min egen initiativförmåga. Har verkligen lagt av mig på sista tiden. Har ju jobbat en del, och så fort jag får chans att köra bil så gör jag det.. Plus att min kille knappast är känd för att tycka om att promenera...snarare tvärtom;) Därför kändes det extra bra när jag lyckades ta tag i mig själv. Vid elva idag hade jag tänkt sticka iväg till Gerda och köra ett pass GympaStång...pust!! Vi får nog se hur det går....man borde ju ta röd stång, men frågan är om man orkar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0