Torsdagkväll

Tänk vad bra man kan ha det.... Sitter på verandan nere i Beddinge, utanför är det halvmörkt. Ja, så kan man nog bäst beskriva det. Mörkt i Beddinge innebär becksvart...så att man knappt ser handen framför sig. Här finns inga gatljus. Men så mörkt är det inte än. Jag sitter här med dämpad belysning och tittar ut på vår tomt. Mamma står i köket och diskar. Teven är på med nyheter..vi har efter många om och men fått igång dvdn, och även lyckats pausa den:) Fast vi var tvugna att ringa pappa i Kosovo och fråga hur vi skulle göra. Haha!! Otekniska eller vad?!

Imorgon åker jag härifrån, det känns lite trist. Samtidigt ska det bli underbart att få vara med Jakob. Men det absolut bästa är såklart när han kommer hit. Det bästa av två världar:) På lördag kommer min lilleBiff och hälsar på mig här nere. Vi har känt varandra sedan vi var tio år..likväl har hon aldrig varit här. Skamligt!! Nu ska vi ha jättekul. Beach, spring och allmänt häng står på schemat:) Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0