Present och bad

Igår var jag på besök i Lund.. Jag träffade min älskling. Det var underbart:) Som alltid när jag är med honom... Han gav mig en present. En bok.
Jag frågade om jag fick den med tanke på titeln...eller om det var för att vi sett den tillsammans. Han sa att det var för bägge anledningarna:) Gullungen min!

På kvällen var vi och badade vid grustaget i Torna Hällestad. Innan dess var jag tvungen att panikköpa en ny bikini, eftersom jag hade lämnat kvar mina i Beddinge.. Rusade in på H&M typ en halv minut innan stängning...och fick med mig en fin och färgklädd bikini ut. Hann inte testa, men den satt bra. Jakob godkände och sa att den fick honom att tänka på 80-talet och sin barndom. Hm!! Kunde väl aldrig ana att vi skulle bada...Lund är ju inte direkt fyllt med vatten och badmöjligheter. Menmen, det var kul. Förutom när Jakob skulle dyka och simma mot mig under vattnet. Eftersom han är halvblind så var han ju tvungen att ha linser i när han badade. Och då kan man inte titta under vatten. Detta ledde till att han skallade mig på ett ställe som inte är så skönt. Jag kan ju säga så mycket som att om det varit omvända roller så hade Jakob skrikit som ett litet barn, kräkt och efter det hade han aldrig kunnat bli pappa. Ni fattar? AJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0