Mitt internet funkar inte...=(

Eftersom Karin är ute på landet funkar hennes dator lite sådär och idag verkar den inte vilja alls. Därför går jag, Jacob (observera C.et) in som ersättare. Jag har ju såklart oerhört svårt att axla min underbara flickväns mantel vad gäller skrivande och därför kanske ni inte känner igen er helt i allting. Vid klagomål kan ni ringa Kakan så kommer hon med all säkerhet att framföra det till mig.

Precis som gummelumman skrev var det 25-årsfest hos Hampus igår. Mycket trevligt, med jättegod mat och med mycket trevligt folk som man sällan träffar, lite synd var det förstås att Karin inte fick följa med men jag fick iaf prata med henne i en minut i telefonen innan Emelie skrek åt henne att lägga på. Har varit lite bakis idag efter drickandet igår och skulle egentigen helst bara suttit hemma och slappat men eftersom jag ska bli hyresvärd i höst var jag tvungen att visa upp lägenheten för en intressent.

Imorgon blir det jobb som vanligt igen, ganska skönt nu under sommaren när det inte är så mycket kunder som kommer och stör=) Men det är ju inte så att vi står utan jobb ändå precis. Jobbar en vecka till och ska sen ha lite välförtjänt semester. Det ska bli grymt skönt, framförallt att inte behöva gå upp klockan 7 varje morgon längtar jag mycket efter!

Imorgon är det dessutom match. MFF möter Hammarby på Stadion och förhoppningsvis blir det revansch sen sist. Karin var tillfrågad om att följa med, men eftersom hennes  favorit Rami Shaaban inte spelar så blir det inget med det. Mitt tips inför matchen är iaf en stabil 2-0 seger där Ola Toivonen gör minst ett av målen...



Ha det bra!

Kram
Jacob (Älsklingen)

Kommentarer
Postat av: ZZZZZZZZZZZZZZZZ

0-3

2008-07-14 @ 16:25:37
Postat av: Emelie

Jag bad henne lugnt och stillsamt att lägga på då min skönhetssömn rubbades!!

2008-07-14 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0