Maktlöshet

Igår fick jag ont i min mun igen:( På den vänstra sidan den här gången. Fram tills nu har det varit den högra sidan som varit värst åtgången, men antar att den andra tanden också börjat komma igång. Suck! Det är hemskt, jag låg bara i sängen och gjorde ingenting. Fast jag låg helt stilla så gjorde det jätteont. Fick två värktabletter, och efter någon timme blev det faktiskt lite bättre.

Var hos tandläkaren för någon månad sedan..röntgades, och de sa att mina visdomständer växer som de ska... Jaha, men varför gör det så ont då?? Tandsköterskan sa till mig att vi inte kan boka in tider för ofta, för då kan min friskvårdsavgift höjas. Men problemet är ju att de inte gör något de gånger jag är där. Vet inte hur länge jag haft problem med det här nu, men det är alldeles för länge:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0