Kaos!

Mitt liv är kaos! Eller okej, kanske inte mitt liv i sig...men flertalet av mina tillhörigheter. Det vill säga mina kläder. De bor fortfarande i väskor eller ligger på sängen. Jag kan tillägga att jag inte sover i rummet där kläderna befinner sig. Det gör däremot min lillebror. Han är inte överförtjust i att hans rum förvandlats till min privata klädkammare. Tråkig inställning;) I alla fall. Nu har mamma och Anders gjort myteri och krävt att jag ska packa upp mina väskor. Alla kläder ska ner i en liten byrå, och endast de gula lådorna är mina. Jag är tveksam till att jag kommer lyckas, men vi får väl se. Skam den som ger sig!!
 Här bor jag:)
  Här bor mina kläder för tillfället..
 Hit ska de flyttas är tanken. Vad tros? Är det möjligt? Förlåt mig, men jag tvivlar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0