Fotbollshunk

Bör väl lämna ett bidrag på heta fotbollskillar, Jakob har ju gjort sitt val. Här är min favorit;)

Rami Shaaban..mums!! En av få anledningar till att titta på fotboll;) Jag vet att Jakob är lite sotis, men älskling du behöver inte vara orolig....du är alltid nummer ett:)

Planerna för dagen är att njuta fullt ut av mitt endagssommarlov.. Ska springa en runda, dricka sanslöst mycket kaffe, promenera med vovvarna och massa annat soft:) I eftermiddag ska jag dessutom pussas med Jakob, vilken dag alltså! Trist att inte solen är framme bara..menmen, man överlever!

Kommentarer
Postat av: Millan

Men Karin, vad har du för smak eg?

2008-08-03 @ 12:49:37
Postat av: Millan

Men Karin, vad har du för smak eg?

2008-08-03 @ 12:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0