För jävelen

Jag blir så trött... Igår skrev jag ett långt, fint inlägg. När jag sedan ska publicera...vad händer?! Internetet fuckar ur:( Jag blir så sur! Tänkte att jag kunde fixa det idag istället, men nu visade det sig att endast en rad av inlägget hade sparats... Suck!!

Menmen, inget att böla över. Så är det när man är på landet. Har det iaf bättre än Jakob på det planet. Hans mobil funkar inte alls...han är i Norrland. Känns som att han försvunnit, typ gått upp i rök.  Jag är inte överförtjust, men det får gå. Jobbar ju ändå mest...har sju dagar kvar att jobba innan jag är ledig nästa gång. Tur att det är kul iaf:) Imorgon kommer det nya varor igen. Alltid lika kul och spännande..fast man är fattig som en lus;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0