Det regnar...

...i Beddingestrand. Och jag som måste gå ut med hundarna. Jag kommer bli blöt:( Får väl leta igenom garderoberna och se om jag hittar något gammalt illaluktande regnställ. Vill ju inte vara blöt på jobbet. Jobbar 12-18 idag, men måste tyvärr ta bussen redan klockan kvart över tio ändå:( Så är det när man bor på landet:P

Jaja, man ska inte klaga. Jag tror att det här kan bli en riktigt bra dag ändå. Ikväll ska jag och mamma ju gå på konsert. Vår gemensamma favorit: Tommy Körberg!! Hurray!! Det ska bli jättekul:) Den rösten alltså, man får rysningar. Konserten är på Thurevallen här i Beddingestrand. Vi ska ta med oss våra hopfällbara stolar och lyssna andäktigt...
Mamma och jag hoppas få höra: Anthem, Drömmen om Elin, Judy min vän, Stad i ljus, Släpp fångarne loss och en massa andra också förstås. Sjung ut!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0