Det har börjat

Nu har jag börjat jobba i Trelleborg..och mitt flyttlass har dragit till Beddingestrand. Det är skönt här nere, lugnt och fint. Tog en kvällspromenad med vovvarna igår:) Fast vi hade tittat på värsta blodiga deckaren innan, så litta läskigt var det allt, varje prassel i buskarna var en potentionell mördare.. Och med tanke på att det är så tyst i Beddinge så prasslar det en hel del. Men om man bortser från dödsfruktan så var det en trevlig och skön runda;) Man sover så bra efteråt i alla fall.

Idag börjar jag jobba kvart över tolv. Har fått ändra mina tider lite...eftersom Skånetrafiken inte verkar vilja att man ska kunna lämna Beddinge...eller komma tillbaka dit heller för den delen. Jaja, det finns värre saker i världen:) Funderar på att låna bilen någon dag när det är riktigt illa, men det känns inte helt ekonomiskt försvarbart med tanke på vad det kostar. En bussresa kostar 9 spänn, det blir nog svårt att komma under tror jag..

Imorgon åker jag till Lund, och stannar till lördagmorgon. Jag ska träffa Jakob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0