Biffen och Biffens vän på nya äventyr!

Den 25 augusti smäller det!! Då åker jag och Emelie till Cypern!!
 
Efter många om och men är det denna ö som ska få äran att härbärgera mig och min vän i en vecka. Wohoo!! Det kommer bli great! Resan betalades idag, så nu finns det ingen återvändo. Och det bästa av allt: Emelies nerver och magkänsla säger att det känns rätt. Detta är stort;)

Känner på mig att vi kommer skratta ihjäl oss typ varje dag. Jag kommer bränna sönder mig. Emelie kommer bara vilja leva på melon hela veckan. Och vi kommer att bada, bada, bada. Och läsa, läsa, läsa. Och ha det alldeles, alldeles UNDERBART!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhå, vad kul! Hoppas ni får det super i Cypern! :) har tyvärr inte tid o råd att ta mig ner till skåneland i sommar, får helt enkelt bli en höstweekend ist! Kram på dig

2008-08-03 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0