Beddingestrand

Att vakna här nere är mycket härligare än att vakna någon annanstans..  I Beddinge finns ett helt anat lugn än någon annanstans. Nog för att jag älskar att vakna upp en ledig helgmorgon i tillsammans med Jakob i Lund också:) men eftersom vi bägge är ganska busy så var det ett tag sedan vi var helt lediga bägge två.

Har precis varit ute en runda med mina små dogs. Tror jag ska försöka sno åt mig morgonrundan de dagar jag inte börjar tidigt. Är sjukt skönt att promenera då ju. Det är dels lite svalare, plus att det doftar något alldeles underbart. Särskilt när vädret är så fint som idag.. Det är precis som att stranden, heden och havet håller på att ladda upp inför dagen. Att få ta del av det är rent himmelskt:)

Jag älskar mitt Beddinge.
När jag var liten ville jag aldrig vara här, tyckte att det var tråkigt och inte fanns något att göra. Nu vill jag vara här desto mer, njuter så av lugnet, friden och den friska luften.

Kommentarer
Postat av: Millan

Det låter helt underbart! Har du tid o leka nåt med mig i sommar Karin? Malmöfestivalen kanske eller jobbar du då? Jag är hemma i Transås nu o slappar, idag kommer Petra, Carlos o lilla Norisen hit på visit =) kramkalas

2008-07-05 @ 14:01:06
URL: http://flowpow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0