Äkta tuttar svänger!!!

Eller nja, okej kanske inte alla...;) Sitter på verandan och har det bra iklädd värsta softarstilen. Soft Sloggibh, typ lös sporttop. Nice! Till det har jag jeansshorts och linne. Blir lätt lite bart annars;)

Lovely weekend har det varit:)
Träffade ju älsklingen i fredags..vi var på Nova. Jakob klippte sig och köpte present till Hampus. Det gjorde inte jag. Dels för att frisören bara hade en ledig tid och dels för att jag inte var bjuden på kalaset:( Taskigt! Menmen, livet går vidare. Klippa mig ska jag nog göra på onsdag..i Trelleborg. Spännande, det har jag aldrig gjort förrut. Efter avklarade uppdrag drog vi hem och gjorde tacos. Mumma!! Justyna på mitt jobb blev bjuden på det av sin kille förra fredan, och jag har varit sugen enda sedan hon berättade det. Supergott!! Fast självklart åt man för mycket...hm! Funderade ett tag på att börja fasta..men bestämde mig sedan för att kränga kaffe och massa godis istället. Mycket roligare så:)

I lördags jobbade jag...och efter jobbet kom min lilleBiff på besök:) Vi hängde på McDonalds i en och en halv timme i väntan på bussen till Beddinge. De går inte jätteofta på helgerna... Men väntan var icke förgäves! I Beddinge blev det grillat och en massa annat gott. Hallon med vaniljglass till efterrätt, och sedan kaffe och lala:) Mums! Emelie och jag har typ pratat munnarna ur led, skrattat en massa. Vi kom i säng vid ett, halv två ringde min telefon. Gissa vem?! Jaja...

Idag har vi gått promenad med hundarna, varit ute och sprungit, käkat massa brie:) och bollat!! Tänk att bolla kan vara så kul! Vi kan ju hålla på i timmar. Håller på och planerar hur vi ska kunna få med os bollen till Cypern...så att vi kan ha roligt hela tiden, och var vi vill. Är lite störigt när man hela tiden måste låna boll. Plus att kvalitén på dessa lånade bollar brukar vara sisådär. Nu har Biffisöt åkt hem...hon skulle tvätta. Vuxet värre! Jag har promenerat med mamma och hundarna....och druckit en massa kaffe! Hade stark abstinens efter promenaden. Sedan har jag suttit och krånglat med datorn och internetet. Det vill inte alltid som jag:( Knastinternet! Men här ute på verandan är bäst so far. Vi får väl se...

Fin helg:) Imorgon jobbar jag, hela dagen. Har hört rykten om att det kanske ska bli busstrejk här nere i Skåneland...och att den isf drar igång nu på onsdag:( Hoppas det inteblir så...blir så jobbigt när man bor så här off! Tur att jag har körkort i alla fall! Hurray! Jag älskar mitt körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0