Världen är sned...

Känns som det är söndag idag..men det är det ju inte. det är torsdag. Bara för att vi hade match igår. Och så tränade vi i måndags. Ja, hela den här veckan har varit lite konstig. Alltså, torsdag idag. Det innebär att det är fredag och helg imorgon. Me like very muchas!!!
Fick andra beskedet från skolan idag, så nu är det alltså 100% klart. Det blir italienska för mig i vår. Tittade lite på kursplanen, ser roligt ut...och inte så farligt som jag hade befarat. Den 21, alltså nästa måndag, är det upprop. Ojojoj!! Är väldigt sugen på att allt ska dra igång. Känner dock att jag borde ta tillvara på mina sista hellediga dagar...hm, får väl fundera ut något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0