Varde ljus och vår!

Idag köpte jag årets första tulpaner. Tulpaner är lätt min favoritblomma, som bukett alltså. De är så enkla och fina..och bara skriker ljus och vår.
image98
Ställde dem i fönstret, endast och bara där de får plats.. Mitt hem har alldeles för lite space att ställa saker på, sådana som bara ska vara fina.. Ljus, blommor och dylikt. Förhoppningsvis blir det lite bättre efter fredag. Då ska jag och mannen till IKEA! Hurray I LOVE IKEA!! Ska köpa massa fina saker, bl.a. en vägghylla.
Och en ny stekspade kanske. Jakob påpekade att det kunde vara en bra idé när han stekte pannkakor imorse... Om jag brukar få som jag vill? Så gott som alltid, haha!
I stekspadsfrågan kan jag nog hålla med.. Den jag har är förvisso jättefin, men något för jättestor i förhållande till mitt kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0