Stjärnan ser stjärnor...

Hej och hå! Här har ni mig igen! Är i staden med stort F..anlände hit vid kvart i tio i morse. Resan gick otroligt fort eftersom jag sov mig igenom största delen. Det är skönt att sova på tåg, fast man får litta ont i nacken.
Något som också gick fort var att ta sig till centralen. Stackars, snälla Jakob fick panikskrapa rutorna medan två sengångare satt i bilen och tittade på. Den tredje, dvs jag stod och hade dåligt samvete och mådde samtidigt lite illa av nervositet. Sedan åkte vi jättefort till centralen, vi låg typ ner i kurvorna...jeez! Hade så bråttom att jag inte ens hann pussas hejdå...buhu.
Menmen, nu är jag iaf här. Dagen har varit lång, och mycket trevlig. Vi har snackat massa skit, lunchat på stan och shoppat lite. Det är helt sanslöst, jag börjar bli rädd för mig själv. Inga spärrar alls. Fast jag är mycket nöjd. Roliga, lite halvknäppa reaköp...alltid lika kul!!
Nu har vi precis ätit mackor med hummus och tomat...Ylva är vegetarian och hon ger mig massa bra påläggsförslag som inte innefattar kött...fast jag gillar ju kött. Hm.. Efter det blev det kaffe och fruktsallad med glass...mums! Nu ska vi titta på/däcka framför teven..är sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0