Snö!!!!

Det snöar!! Jag älskar snö!! Särskilt när jag som nu, sitter inne i ett varmt hus och väntar på att kaffet ska bli klart. Jag, Kvick och Acke tittar förundrat ut på flingorna som faller. Gud vad vackert...
Har varit i metrolpolen Malmö idag, men det var bara och endast Biffens fel..jag ifrånsäger mig allt ansvar. Åkte vid kvart över nio!! Första stopp blev därav på Espresso house, det var mitt krav för att följa med..
Biffisöt shoppade som en tok, haha..jag däremot var mycket lugn och sansad.. Eller kanske inte. Planen var att köpa vinterskor, det tyckte t.o.m. mamma att jag behövde..Converse är bra till mycket, men inte alltid så varma.. Nu har jag ett par luddiga, mjuka stövlar...de är så sköna!! Uggs typ, om någon känner till dem.
Blev lite andra grejer också, som jag nu i efterhand ser som plåster på såren. För det psykiska lidande jag fick utstå. Trodde ett tag att jag skulle få övernatta på Centralen då alla bussar var inställda...buhu. Som tur var gick tåget, och sen fick jag skjuts hem från stationen i Svedala så det blev ju bra till slut. 

Kommentarer
Postat av: Biff

Vad skönt att du kom hem helskinnad, var lite orolig faktiskt! Jag och Ludde dansade vidare på stan, glashalt!!

2008-01-05 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0