Skönt att vakna..

Idag är det fredag, hurray!! Har sovit jättelänge, det är så kallt i min lägenhet vilket gör det jättesvårt att lämna sängen.
Hade värsta hemska mardrömmen...svår att förklara, men den gick i det gamla vanliga tecknet av det som skrämmer mig lika mycket i vaket som i sovande tillstånd. Nämligen det att så fort jag har det bra så sabbar jag allt... Det är precis som att mitt undermedvetna tror att någon annan ska pajja allt...och för att de inte ska hinna göra det. Så gör jag det själv. Det har hänt in real life. Och inatt hände det alltså i en dröm. Tur att det bara var en dröm, för jag tänker fan inte låta det hända igen på riktigt. I helvete heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0